Skuteczna promocja poprzez gadżety

Mimo wielu różnic osobowościowych i kulturowych, większość ludzi przejawia podobne cechy odnoszące się do prezentów. Nieprosto jest odkryć człowieka, który byłby niezadowolony z faktu, że został obdarowany jakimś przedmiotem. Tę cechę stosuje się też w marketingu poprzez oferowanie kontrahentom gratisów czy darmowych próbek. Szczególne miejsce w takim sposobie zdobywania przychylności klientów zajmują gadżety reklamowe. Są one lubiane przez wszystkich, gdyż obejmują bardzo często bardzo ładne i przede wszystkim praktyczne przedmioty, które naprawdę przydają się w normalnym życiu. Przykładem mogą być kubki reklamowe z nadrukiem, których niektóre mężczyźni i kobiety mają całą kolekcję. Kolorowe kubki już dawno wyparły intuicyjne szklanki i stanowią ulubiony przedmiot codziennego użytku. Obdarowanie klienta darmowym gadżetem, takim jak brelok reklamowy wzbudza w nim satysfakcję, która przyczynia się do pozytywnego postrzegania danej firmy i przywiązania się do niej. Drobny przedmiot opatrzony logiem firmy to doskonały nośnik promocji, bo przecież przykładowy brelok przymocowany do kluczy będzie widziany przez inne osoby z otoczenia noszącego go klienta. Ta prosta metoda promocji należy do najbardziej efektywnych form poprawy albo wzmocnienia wizerunku firmy. Inni ludzie zwyczajnie kochają prezenty i nic nie wskazuje, że kiedykolwiek się to zmieni. Co ciekawe, bezpłatny gadżet wywołuje większe w znaczącej liczbie sytuacji zadowolenie u klientów niż przykładowo. większa ilość towaru za tą samą cenę. Dlatego warto pomyśleć o gadżetach, takich jak breloki, długopisy, notesy z logo albo inne przedmioty powszechnego użytku.

Więcej: Parasole z logo.